luni, 22 decembrie 2014

Hei , stiu ca am lipsit mult , foarte mult , dar a inceput scoala si am avut teste si teze si mult de invatat .. nu am gasit un moment bun sa scriu .. dar uite ca a venit vacanta de iarna , iei .. am vazut ca ultima postare a fost cea in care am vorbit de creditele cu hack din imvu .. cativa m.au contactat si au primit ce si.au dorit , multumesc ca ma urmariti .. oricum .. astazi vreau sa va spun cate ceva despre aplicatiile pentru telefon , prea numitele *jocuri*.. incepem cu cele mai populare:

1)Pou.
   Cred ca e imposibil sa nu fi auzit macar odata de el .. e un joc in care trebuie sa ai grija de animalutul tau , crescand in nivele , castigi monede .. stiu cat de greu e .. si cat de *scumpe* sunt toate lucrurile din pou (bine , aproape toate ) de curand am descoperit un hack .. si merge ..aceest hack iti ofera nelimitat de monede !!!
Lasati un comentariu la aceeasta postare , si daca vreti si voi , putem vorbii pe imvu ! 
Voi revenii si cu locul 2 din aplicatiile pentru telefon !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu