luni, 22 decembrie 2014

Hei , am revenit cu locul 2 din topul jocurilor pentru telefon !
Deci hai sa nu o mai lungim ..

2)Talking Tom (1 sau 2 )
Ce cute ! Asta mi.am spus prima data , e asa simpatic .. dar sincera sa fiu .. m.am plictisit de el in 2 zile .. e destul de boring jocul .. dar e foarte adorat de lume .. asa ca si.a castigat locul 2 .. daca nu stiti despre ce este vorba , aveti un motan , si trebuie sa aveti grija de el (un fel de pou ) dar aceest motan repeta tot ce spuneti , cu o voce pitigaiata si enervanta la un moment dat .. normal ca am un hack si pentru el ( ;)) se putea altfel ? ) sunt putin obsedata de aplicatii si jocuri , deci cand descopar ceva nou .. trebuie sa am tot ce vreau .. cum am facut si cu aplicatia What App (wapp ) in loc de un an gratuit .. eu am 4 !Dar oricum , sa ne intoarcem la subiect ..
Daca sunteti interesati , lasati un comentariu la aceasta postare si vom vorbii pe imvu ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu