marți, 29 iulie 2014

Am revenit ! Scuze pentru , destul de lunga , mea absenta , dar chiar am avut multa treaba , si nu am avut timp sa postez ... o sa ma revansez.
Asa.Pai , am descoperit ca , in Star Doll , habar nu am sa fac aceei banuti =]]
Dar , jucati jocurile de pe facebook .. sunt destul de interesante , si daca vreti facebook-ul meu , sa imi lasati comentarii , si o sa il pun .. o sa ma joc pentru voi , ca sa va ajut , acolo unde este nevoie ..
Vreau sa va spun ca dau conturi de imvu , ArdemPapadii este contul meu actual , si trebuie doar sa imi dati chat si o sa va dau conturi de fete , am doar 14 pe care le dau , asa ca , grabitiva !!
Asa , mmm .. pai , legat, tot de imvu , am un hack super bun !! Care chiar merge , eu am reusit sa il sparg . stiu , stiu =]] Dar nu va faceti griji , oricum .. cu aceel hack am reusit sa imi fac 999.999.999 de credite !!!!!!!!!!!!! Da stiu , imposibil nu ? Dar nu este , programul sau , hack-ul se numeste Cheat Engine , si .. da , am reusit sa fac creditele astea in 4 zile , nu am putut sa le fac pe toate deodata , ar fi fost ceva suspect in "academia imvu" , sau locul in care a fost creeat imvu , asa.. in primul rand , imi trebuie parola.. :c Ceva cam complicat , nu ? Dar uite cum puteti face , va faceti un cont nou , fara sa va consumati creditele etc. , nou si obisnuit .. si eu va fac pe el , asa nu o sa pierdeti nimic !! Tare , nu ? In schimb nu vreau decat sa imi urmariti vlog-ul ! Daca nu o sa faceti asta , eu imi pot retrage creditele , pe contul meu ! Si asta e tare!
Deci add ... si o sa aveti creditele astea ! Multumesc , sper ca m-am revansat ... nu cred ca cineva ar face asta , gratis ! Absolut gratis !! Pa-pa.

2 comentarii:

  1. esti super. merci, iti voi trimite un mesaj cu contul nou si parola lui, pe contul meu XpAsnow, :*

    RăspundețiȘtergere
  2. hei buna sunt lavinia...ti-am trimis cerere p imvu vreau sa vb ... acceptoo sunt Bombcan...ms bye

    RăspundețiȘtergere